piątek, 12 lutego 2016

Łucz 2209

Oto mój najnowszy nabytek. Łucz 2209. Koniec lat 70 - tych ubiegłego wieku. Wylicytowany na Allegro. Kupiłem go z sentymentu. Podobny, tylko ładniejszy, w pozłacanej grubo kopercie, miał mój Ś.P. ojciec. Ale ten po prostu mi się spodobał. Lubię zegarki z białymi tarczami i w stalowych kopertach. Niestety, ta jest tylko chromowana. Nie rozumiem też, dlaczego na serwisach aukcyjnych zegarki te osiągają tak duże ceny. Mechanizm taki sobie. Kiedyś naprawiało się tego tony. Zabezpieczenie antywstrząsowe  balansu w tych mechanizmach prawie nie działa. Koperta chromowana. Dekiel wciskany. Jednak te modele Łucza są ponadczasowe. Mają "coś w sobie". Są typowo męskie. Cienkie i eleganckie. Pozostał mi już tylko wybór paska, ale ten już mam "na oku".



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz